مجله آموزشی رگال خاص

تجربه‌ی حس شگفت‌انگیز خاص بودن !

انواع رگال مغازه

آنچه در این مقاله میخوانید
    انواع رگال مغازه

    اگر با انواع رگال مغازه اشنایی ندارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. فرض می کنیم شما یکی از آن دست افرادی هستید که می خواهید به تازگی یک فروشگاه لباس راه اندازی کنید ولی نمی دانید چه رگالی برا ابعاد مغازه شما مناسب است. در اینگونه موارد ممکن است به اشتباه بخورید و رگال هایی بدون استفاده خریداری کنید. قبل از خرید دست نگه دارید.

    اولی موردی که به هنگام خرید رگال بایستی مشخص باشد، محل فروشگاه شما و نقشه فروشگاه است. قبل از خرید به فروشگاه بروید و به صورت انتزاعی مکان هایی را که قرار است در آن ها رگال قرار دهید مشخص کنید. انتخاب مکان ها به تنوع لباس شما و نوع لباس نیز وابسته است.

    برخی از فروشگاه ها تنوع زیادی ندارند و تنها از یک برند استفاده می کنند. در این حالت نیازی به تنوع رگال ندارید و تنها با چند رگال شیک می توانید لباس های خود را عرضه کنید. اما در صورتی ک دارای تنوع بسیار زیادی از لباس ها هستید، بهتر است از رگال های مختلفی استفاده کنید تا بتوانید همه ی لباس ها دسته بندی کنید. در اینصورت مشتری در فروشگاه شما سردرگم نمی شود.

    از دیگر مسائلی که بر انتخاب انواع رگال مغازه تاثیر گذار است، مدل فروشگاه شماست. برخی از فروشگاه ها دیوار کمی دارند و در عوض محیط بزرگی را دارند. در این حالت استفاده از رگال دیواری برای شما توصیه نمی شود. در ادامه در مورد انواع رگال مغازه به بحث و بررسی می پردازیم.

     

    انواع رگال مغازه

    • رگال ثابت

    اگر سری به فروشگاه های مانتو در سطح شهر بزنید. برخی از رگال های ثابت را در میان مغازه مشاهده می کنید که پایه آن یا متصل به زمین است و پرچ شده و یا اینکه دارای چرخ می باشند. این رگال ها دارای یک میله ی افقی می باشند و می توانید با توجه به نیاز خود و محل قرار گیری رگال، اندازه این میله را تعیین کنید. از این رگال برای مصارف خانگی نیز استفاده می شود ولی بیشتر در فروشگاه ها دیده شده است.

    • رگال گردان

    رگال گردان از دیگر انواع رگال مغازه می باشد. حتما در فروشگاه ها رگال هایی با میله دایره ای شکل مشاهده کرده اید که حجم بسیار زیادی از یک لباس را در خود جای داده است. شما با ایستادن در یک نقطه می توانید رگال را بچرخانید و تمامی لباس های روی آن را ورق بزنید. این نوع رگال برای فروشگاه هایی که تنوع بسیار زیادی از اجناس دارندف توصیه می شود.

    در برخی از فروشگاه ها از این گال برای لباس های تخفیف دار و یا لباس هایی که دارای قیمت یکسان هستند استفاده می شود.

    • رگال دیواری

    اگر محدودیت محیطی دارید و یا اینکه دارای تنوع بسیار زیادی از لباس هستید، فروشگاهی را انتخاب کنید که دیوار زیادی برای استفاده داشته باشد. در این حالت می توانید از رگال دیواری استفاده کنید که از دیگر انواع رگال مغازه است. این نوع رگال جزو پرکاربردترین انواع رگال مغازه می باشد که تقریبا در تمامی فروشگاه ها به چشم می خورد.

    توجه داشته باشید رگال دیواری فضای کمی را اشغال می کند و به همین ترتیب تعداد لباس کمتری را نیز در بر می گیرد. برخلاف رگال گردان در این رگال تعداد لباس کمتری می توان آویزان کرد.

    در صورتی که احتمال تغییر فروشگاه وجود دارد، این رگال ها همچنان کارایی داشته و می توانید با جابجایی آن به یک فروشگاه دیگر از آن ها استفاده کنید.

    • رگال سقفی

    این رگال از انواع رگال مغازه است که کمتر آن را مشاهده کرده اید. عموما فروشگاه هایی که برند خاصی را عرضه می کنند از رگال های سقفی برای نشان دادن بهترین جنس خود استفاده می کنند که در معرض دید عموم باشد. رگال های سقفی می توانند به صورت دایره ای، گلدانی، میله ای و یا ... باشند.

    • رگال قوطی

    تا بحال نام این رگا را شنیده اید؟ رگال قوطی نیز یکی از انواع رگال مغازه است که معمولا در فروشگاه هایی که فضای بسیار بزرگی دارند استفاده می شود. این نوع رگال با میله های مستحکمی به شکل قوطی ساخته شده استو به دو صورت افقی و عمودی می توانید مورد استفاده قرار دهید.

    نقد و بررسی

    تا بدینجا در مورد انواع رگال مغازه به بحث و بررسی پرداختیم. در صورت که می خواهید یک فروشگاه راه اندازی کنید بهتر است نکاتی که در این مقاله بیان شد را در ذهن داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. رگال خاص در زمینه فروش انواع رگال همراه شما خواهد بود. شما عزیزان می توانید با انتخاب هریک از رگال ها با اطمینان خاطر از کیفیت آن ها خریداری کنید.

    RECCOMEND
    سایر مقالات رگال خاص
    دیدگاهتان را بنویسید
    نام
    ایمیل
    نظر