مجله آموزشی رگال خاص

تجربه‌ی حس شگفت‌انگیز خاص بودن !

انواع مدل رگال لباس

آنچه در این مقاله میخوانید
    انواع مدل رگال لباس

    با انواع مدل رگال لباس در خدمت شما هستیم. یکی از دغدغه های اصلی هر خانومی در منزل خود چیدن مرتب لباس ها می باشد. همه طرفدار یک اتاق خلوت و شیک هستند. خانه های کوچک و با متراژ پایین سبب شده است جایی برای آویزان کردن لباس وجود نداشته باشد. بدین منظور آشنایی با انواع مدل رگال لباس و خرید آن ها می تواند برای همه سودمند باشد.

    تا چندین سال پیش رگال لباس صرفا برای فروشگاه ها بود و دارای مدل های محدودی بود. این مدل ها به دلیل داشتن ابعاد بزرگ به هیچ وجه در مناطل قابل استفاده نبودند. امروزه با روی کار آمدن انواع مدل رگال لباس، برخی از این رگال ها صرفا برای منازل تهیه و تولید شده اند. شما عزیزان می توانید برای مشاهده انواع مدل رگال لباس برای اتاق خواب خود از فروشگاه رگال خاص دیدن کنید.

    در این مقاله می خواهیم شما را با برخی از انواع مدل رگال لباس آشنا کنیم. رگال هایی که شاید تاکنون مشابه آن را ندیده باشید و صرفا تولید رگال خاص می باشد. با ما همراه باشید.

     

    انواع مدل رگال لباس

    در حالت کلی می توان گفت رگال لباس به سه بخش عمده تقسیم بندی می شود. که به شرح زیر است.

    رگال ثابت: رگال هایی که روی زمین قرار می گیرند همانطور که از نام آن ها پیداست، ثابت هستند. البته در میان این رگال ها، برخی نیز ممکن است دارای پایه های چرخدار باشند که به راحتی بتوان آن ها را جابجا کرد.

    رگال گردان: رگال های گردان به صورت چرخشی طراحی شده اند. این رگال ها را در فروشگاه ها حتما دیده اید. گردان بودن این رگال ها به شما کمک می کند تا در میان لباس ها راحت تر جستجو کنید و مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. رگال های گردان ابعاد بسیار بزرگی دارند و عموما برای منازل مناسب نیستند.

    رگال دیواری: رگال های دیواری از دیگر محصولات پرکاربرد انواع مدل رگال لباس می باشد. این دسته از رگال ها به دیوار متصل می شوند، پایه ای ندارند و در نتیجه فضای خیلی کمی را اشغال می کنند. از رگال دیواری می توانید برای منازل خود نیز استفاده کنید.

     

    انواع رگال لباس

    رگال M111F

    رگال M111F از مدل های پرطرفداری است که به تازگی توسط رگال خاص به بازار آمده است. اگر به دنبال رگال لباسی هستید که علاوه بر آویزان کردن لباس، فضایی برای قرار دادن کفش نیز داشته باشد می توانید از این مدل استفاده کنید. این رگال از جنس فلز است و در قسمت بالایی آن می توانید لباس های خود را آویزان کنید. بخش پایین این رگال به صورت قفسه طراحی شده است که می توانید کفش و یا کیف خود را درون آن قرار دهید.

    رگال دو طبقه

    اگر به دنبال رگالی جادار هستید که بتوانید حجم زیادی از لباس های خود را درن آن آویزان کنید. رگال دو طبقه را به شما پیشنهاد می دهیم. رگال های دو طبقه به صورت مستطیلی می باشند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند، اما حجم زیادی از لباس های شما را در بر می گیرند. این رگال از جنس فلز است و برای فروشگاه و منزل شما بسیار مناسب می باشد.

    رگال دولاین

    برای شما پیشنهاد شگفت انگیزی داریم. عموما مشتریان به دنبال یک رگال جدید و در عین حال اسپرت می باشند. به ویژه مشتریان جوان که علاقه مند هستند اتاق خواب آن ها نمود اسپرت داشته باشد. رگال دولاین یکی از رگال های پرفروش اسپرت رگال خاص می باشد که در رنگ های متنوعی نیز به فروش می رود. شما عزیزان می توانید رگال خود را با رنگ اتاق خواب و تم دکوراسیون خود ست کنید تا جلوه اتاق شما چندین برابر شود. از این رگال می توان در فروشگاه و منازل استفاده کرد.

    رگال مینیمال

    امروزه تمامی شرکت ها در هر اتاق دارای یک رگال لباس هستند که علاوه بر رفع نیاز، به عنوان یک دکوراسیون نیز حساب می شود. رگال مینیمال جزو رگال هایی می باشد که به ویژه می توان برای شرکت ها از آن استفاده کرد چرا که در عین سادگی فضای زیبایی را نیز برای شما رقم می زند. به دلیل اینکه رگال مینیمال ابعاد کوچکی دارد می توانید از آن در فروشگاه ها و منازل نیز استفاده کنید. همچنین رگال مینیمال در رنگ های متنوعی به فروش می رود.

    رگال فانتری

    اگر برای اتاق خواب فرزندان خود به دنبال یک رگال هستید، رگال فانتزی پیشنهاد ویژه ای برای شما می باشد. این رگال جزو پرفروش ترین رگال ها محسوب می شود که علاوه بر داشتن فضایی برای آویزان کردن لباس، بخشی را نیز برای قرار دادن کیف و کفش اختصاص داده است. از این رگال همچنین می توانید در فروشگاه خود برای نمایش گذاشت بهترین لباس ها و ست کردن آن با دیگر لوازم استفاده کنید. رگال فانتزی مناسب برای فروشگاه، منازل و شرکت می باشد و در رنگ های متنوعی به فروش می رسد.

    رگال M107

    برخی علاقه مند هستند که لباس های خود را تفکیک کنند و در بخش های مختلف آویزان کنند تا پیدا کردن و ست کردن آن ها ساده تر باشد. برای حل این مشکل رگال خاص چاره ای اندیشیده است و رگالی طراحی کرده که دارای سه بخش مختلف برای آویزان کردن لباس است. رگال M107 یکی از رگال هایی می باشد که در عین سادگی دارای جذابیت بسیار بالایی است. از این رگال می توانید برای فروشگاه، منازل و شرکت خود استفاده کنید. این نوع رگال در رنگ های مختلفی به فروش می رود می توانید با دکوراسیون خود آن را ست کنید.

    رگال آینه دار

    انتخاب ویژه مشتریان ما رگال آینه دار می باشد. این رگال فلزی در کنار بخشی که برای آویزان کردن لباس می باشد، یک آینه دارد که می توانید پس از پرو لباس خود را در آن مشاهده کنید. اگر اتاق خواب شما کوچک است و فضایی برای قرار دادن آینه قدی ندارید می توانید از این رگال استفاده کنید و با یک تیر دو نشان بزنید. رگال آینه دار در رنگ های متنوعی به فروش می رود و می توانید برای منزل، فروشگاه و یا حتی شرکت خود از آن استفاده کنید.

    رگال تک لاین

    یکی از انواع رگال لباس که در مدل های متنوعی در رگال خاص به فروش می رود، رگال تک لای می باشد. این رگال از میله های فلزی ساخته شده است که هر یک دارای اشکال هندسی متنوعی هستند. رگال تک لاین نوعی رگال اسپرت می باشد که می توانید از آن برای اتاق خواب خود استفاده کنید. رگال تک لاین در رنگ های متنوعی به فروش می رود و مناسب برای فروشگاه، منازل و به ویژه شرکت ها می باشد.

    رگال خانگی

    رگال های خانگی عموما دارای زمینه مستطیلی می باشند و تلاش شده این رگال ها دارای بخش های مختلفی باشند تا بتوان لوازم مختلفی را در آن جایسازی کرد. رگال خانگی نیز در کنار داشتن بخشی برای آویزان کردن لباس، دارای طبقه هایی است که می توانید برای قرار دادن دکوری و یا کیف و کفش از آن استفاده کنید. رگال های خانگی مدل های متنوعی دارند و عموما برای منازل از آن استفاده می شود.

    رگال کشودار

    پیشنهاد ویژه رگال خاص برای عزیزانی که می خواهند رگال خانگی تهیه کنند، رگال کشودار می باشد. این رگال ها دارای سه یا چند کشو نیز می باشند که می توانید لوازم شخص خود را درون آن قرار دهید. رگال های کشو دار فلزی می باشند که کشوهای آن از جنس چوب است و در رنگ های مختلفی به فروش می روند. اگر اتاق شما دارای فضای کوچکی است و نمی توانید دراور برای آن تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم از رگال کشودار استفاده کنید تا با یک تیز دو نشان زده باشید.

     

    سخن آخر

    اگر می‌خواهید لباس‌های خود را به بهترین شکل و به طور منظم بچینید، داشتن یک رگال لباس برای شما ضروری است. رگال به شما کمک می‌کند لباس‌هایی را که در کمدتان فضای کافی برای آن‌ها ندارید به شکلی مرتب آویزان کنید. همچنین اگر لباس‌هایی دارید که بیشتر آن‌ها را استفاده می‌کنید، می‌توانید در رگال قرار دهید تا دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید. امروز در این مقاله سعی کردیم شما را در خرید رگال لباس راهنمایی کنیم. همچنین با معرفی بهترین محصولات بازار شما را در خرید بهترین محصول یاری کنیم.

    RECCOMEND
    سایر مقالات رگال خاص
    دیدگاهتان را بنویسید
    نام
    ایمیل
    نظر