مجله آموزشی رگال خاص

تجربه‌ی حس شگفت‌انگیز خاص بودن !

جدیدترین مدل رگال لباس

آنچه در این مقاله میخوانید
    جدیدترین مدل رگال لباس

    با معرفی جدیدترین مدل رگال لباس در خدمت شما هستیم. اگر هنوز نمی دانید کاربرد رگال لباس چیست در این مقاله با ما همراه باشید. شنیدن نام رگال لباس به طور قطع شما را به یاد رگال هایی می اندازد که در فروشگاه های لباس و بوتیک ها قرار می گیرد و یا رگال های قدیمی که در منازل استفاده می شد. اما دوره استفاده از این رگال ها به پایان رسیده و رگال های لباس جدید عرضه شده است. در این مقاله می خواهیم جدیدترین مدل رگال لباس که این روزها در بسیاری از فروشگاه های خاص از آن استفاده می شود به شما معرفی کنیم.

    اتاق خود را بدون رگال تصور کنید. در این حالت مجبور هستید تمامی لباس ها را تا کنید و درون کشو قرار دهید. بماند که جایی برای تمامی لباس ها درون کشو وجود ندارد. در نتیجه با انبوهی از لباس روبرو هستید که جایی برای قرار دادن آن ها ندارید و همگی چروک شده اند. هنر چیدمان لباس مدیون رگال لباس است. چرا که لباس ها با رگال شکل گرفته و منظم قرار می گیرند. از تولد رگال لباس سالیان طولانی می گذرد. اما آنچه که در صنعت رگال لباس خودنمایی می کند تنوع تولید و مصرف آن می باشد. جدیدترین مدل رگال لباس را از رگال خاص بخواهید.

    تاثیر رگال لباس در چیدمان فروشگاه

    چیدمان یک فروشگاه را رگال لباس تعیین می کند. چرا که فروشگاه لباس یا بوتیک یک فضای خالی است که می بایست درون آن لباس ها به گونه ای چیده شود که هم جذاب باشد و هم اینکه تمامی لباس ها در معرض دید باشد. بهترین روش برای اینکه بتوانید تمامی لباس ها را در معرض دید قرار دهید استفاده از رگال لباس می باشد. چه بهتر که از جدیدترین مدل رگال لباس برای خود استفاده کنید.

    اما تنها هدف استفاده از رگال لباس خوب جلوه دادن لباس ها برای مشتریان نیست، همانطور که در ابتدای مقاله عرض کردیم، رگال لباس وظیفه نظم بخشی را هم دارد. لذا در چیدمان تنوع لباس ها از رگال استفاده میکنیم. به عنوان مثال رگالی برای تنوع لباس های خانگی، رگالی برای لباس های مجلسی و رگالی برای لباس های اسپرت. این نوع دسته بندی بر اساس تنوع لباس هر فروشگاه یا مزون انجام میشود. حتی مشاهده شده که رگالی برای حراج های فصلی و ...تعبیه میگردد که خود نقش به سزایی در افزایش فروش یک فروشگاه دارد.

    جدیدترین مدل رگال لباس

    رگال دو طبقه: یکی از بهتری و مدرن ترین رگال های لباس رگال دو طبقه می باشد که هم استفاده خانگی دارد و هم اینکه در فروشگاه ها می توان از آن استفاده کرد. این رگال جزو جدیدترین مدل رگال لباس می باشد. رگال دو طبقه فلزی می باشد و می توانید در هر دو طبقه آن لباس های خود را آویزان کنید و یا اینکه در فروشگاه لباس های خود را به نمایش بگذارید.

    رگال مدرن: در حال حاضر جدیدترین مدل رگال لباس رگال مدرن می باشد. این رگال شبیه به یک کمد فلزی می باشد که داخل آن قابل مشاهده می باشد. این رگال مناسب برای استفاده در فروشگاه می باشد که بتوانید بهترین لباس های خود را در آن در معرض نمایش قرار دهید. این مدل رگال دارای رنگ های متنوعی می باشد و حتی می توانید در نمایشگاه های لباس از آن استفاده کنید.

    رگال دو لاین: زیباترین و جمع و جورترین رگال لباس که برای فضاهای کوچک بسیار مناسب می باشد، رگال دولاین است. این رگال در عین کم جاگیر بودن حجم زیادی از لباس را در خود جای می دهد. رگال دولاین نیز یکی از جدیدترین مدل رگال لباس می باشد و فلزی است. این رگال رنگبندی دارد و می توانید آن را با دکوراسیون اتاق خواب و یا فروشگاه خود ست کنید.

    رگال ایستاده: این رگال را حتما در فروشگاه های مختلف مشاهده کرده اید و می دانید دارای فضای زیادی برای آویزان کردن لباس دارد. به ویژه اینکه این لباس قابل استفاده در منازل نیز می باشد و جزو جدیدترین مدل رگال لباس محسوب می شود. این رگال را می توان به صورت ویژه نیز سفارش داد و به طرح دلخواه و ابعاد دلخواه خود خریداری کنید. جهت مشاهده رگال ایستاده می توانید به فروشگاه رگال خاص مراجعه کنید.

    رگال مینیمال: بسیاری از افراد در منزل خود فضای کافی برای قرار دادن رگال ندارند و نمی توانند از رگال های ایستاده و یا ابعاد بزرگ استفاده کنند. بدین ترتیب مجبور هستند لباس های خود را تا کنند و درون کشو قرار دهند که با حجم عظیمی از لباس های چروک مواجه خواهند شد. رگال خاص برای شما نیز پیشنهاد ویژه دارد می توانید از جدیدترین مدل رگال لباس یعنی رگال لباس مینیمال استفاده کنید. این رگال فضای بسیار کمی را اشغال می کند و در عین حال می تواند نیاز شما را برطذف کند. این  نوع رگال در فروشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

    خرید رگال لباس

    شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد، اما جالب است بدانید امروزه انواع رگال را هم می‌توانید مانند خریدن یک روسری کوچک و کم وزن از طریق اینترنت خریداری نمائید. تنها کافی است یک فروشگاه اینترنتی مطمئن و معتبر را پیدا کنید که در زمینه تولید یا فروش انواع رگال فعالیت دارد، به همین جهت انتخاب فروشگاه رگال خاص یک انتخاب دقیق و درست محسوب می‌شود. وبسایت رسمی رگال خاص که امکان خرید اینترنتی آسان را نیز فراهم کرده است، دارای نشان ملی رسانه‌ی دیجیتال و نماد اعتماد وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد به همین جهت کاربران اینترنتی می‌توانند با اطمینان خاطر از این فروشگاه خرید نمایند.

    RECCOMEND
    سایر مقالات رگال خاص
    دیدگاهتان را بنویسید
    نام
    ایمیل
    نظر