مجله آموزشی رگال خاص

تجربه‌ی حس شگفت‌انگیز خاص بودن !

راهنمای خرید رگال خانگی مناسب برای منزل شما

آنچه در این مقاله میخوانید
    راهنمای خرید رگال خانگی مناسب برای منزل شما

    رگال خانگی یکی از وسایل ضروری برای هر اتاق خواب است. این وسیله به شما کمک می‌ کند تا لباس‌ ها و وسایل خود را به خوبی سازماندهی کنید و از فضای اتاق استفاده بهینه کنید. در این مقاله، به بررسی اهمیت استفاده از رگال خانگی، انواع و نکات مهم در خرید رگال خانگی می‌ پردازیم.

    آشنایی با رگال لباس خانگی

    وسیله ای که به منظور نظم بخشیدن به کیف ها، کفش ها و البسه مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان رگال لباس شناخته و نامگذاری می شود. رگال ها معمولا دارای جنس چوب، فلز یا پلاستیک بوده و شکل های مختلفی به خود می گیرند. رگال های لباسی از ظاهر ساده ای برخوردار هستند. با این وجود، در استفاده بهینه از فضا و دسترسی ساده تر به لباس ها و دیگر اکسسوری ها کارایی زیادی دارند.

    انواع رگال لباس خانگی

    انواع رگال لباس خانگی

    رگال‌ های لباس خانگی در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ ها و کاربردهای خاص خود را دارند. برخی از انواع رایج رگال‌ ها عبارتند از:

    • رگال ایستادهرگال ایستاده فلزی است و حجم زیادی از لباس را در خود جای می دهد. همچنین می توانید از قسمت پایینی آن برای قرار دادن کفش های خود استفاده کنید.

    رگال ایستاده

    • رگال دیواری: این نوع رگال‌ ها به دیوار نصب می‌شوند و معمولاً دارای یک میله یا چندین میله هستند که از آنها برای آویزان کردن لباس‌ ها استفاده می‌شود. رگال‌ های دیواری برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.
    • رگال چرخ‌ دار: این نوع رگال‌ ها دارای چرخ‌ هایی هستند که به شما امکان می‌دهند به راحتی آنها را جابجا کنید. رگال‌ های چرخ‌ دار برای افرادی که نیاز دارند به طور مرتب رگال خود را جابجا کنند بسیار مفید هستند.
    • رگال گوشه‌ ای: این نوع رگال‌ ها به گونه‌ ای طراحی شده‌ اند که در گوشه اتاق قرار بگیرند. رگال‌ های گوشه‌ ای برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند و به شما امکان می‌دهند از فضای گوشه اتاق استفاده کنید.
    • رگال فانتزی: این نوع رگال خانگی متناسب با اتاق خواب فرزندان شما می باشد. برای اینکه اتاق خواب فرزندان شما از حالت فانتزی خارج نشود و سبک دخترانه و یا پسرانه را داشته باشد می توانید برای آویزان کردن لباس های آن ها از رگال فانتزی استفاده کنید.

    رگال فانتزی

    • رگال ثابت: ساده ترین نوع رگال لباس خانگی با پایه های ثابت یا چرخ دار.
    • رگال گردان و متحرک: رگال هایی با شاخک های زیاد و گردان که امکان جای‌گیری لباس های بیشتر در یک فضای محدود را فراهم می آورند.
    • رگال لباس قوطی: رگال های لباسی که از چهار چوب برخوردار بوده و در محیط های خانگی پرکاربرد می باشند. این رگال ها در ظاهر و کارایی به کمد شباهت زیادی داشته و در آنها فضایی برای نگهداری از کیف، کفش، کلاه و ... نیز تعبیه شده است.
    • رگال سقفی: رگال های لباسی که همچون آویز یا لوستر از سقف آویزان می شوند.
    • رگال M111F: با داشتن رگال M111F می توانید یک دیزاین زیبا برای منزل خود داشته باشید، لباس های خود را آویزان کنید و در بخش پایینی آن کفش های خود را قرار دهید.

    رگال M111F

    • رگال دو لاین: یک رگال دو لاین، رگالی است که دو طبقه برای آویزان کردن لباس دارد و باعث می‌شود بتوانید دو برابر لباس را در همان فضا جا بدهید.

    رگال دو لاین

    • رگال تک لاین: از دیگر رگال های خانگی می توان به رگال تک لاین اشاره کرد. این نوع رگال برای اتاق خواب هایی که از فضای کافی برخوردار نیستند و نمی خواهید فضای زیادی را به رگال اختصاص دهید.

    رگال تک لاین

    بیشتر بخوانید: طراحی و تولید رگال سفارشی با بهترین کیفیت

    مزایای استفاده از رگال لباس خانگی

    رگال لباس خانگی به دلیل داشتن مزیت های فراوان و ویژگی های منحصر به فرد، جای پای خود را در بسیاری از خانه های امروزی به خوبی باز کرده است. در ادامه به بررسی مزایای رگال لباس خانگی می پردازیم:

    ۱. نیاز به فضای کمی دارند

    رگال لباس خانگی در هر فضایی هر چند کوچک جای می گیرد. به کمک این وسیله می توان بهترین بهره را از فضای محدود به خصوص در خانه ها و فضاهای کوچک برد. در محیط هایی با ابعاد کم، نظم بسیار پر اهمیت می باشد.

    با وجود چنین رگال هایی نظم بخشیدن به لباس ها و دیگر وسایل با سهولت بیشتری امکان پذیر خواهد شد. دسترسی سریع و ساده به لباس ها و دیگر اکسسوری ها را امکان پذیر می سازند رگال ها امکان تفکیک نمودن لباس ها و دسترسی ساده به آنها را به خوبی فراهم می آورند.

    مزایای استفاده از رگال لباس خانگی

    ۲. سبب حفظ زیبایی و افزایش دوام لباس ها می شوند

    لباس ها در رگال، چروک و بد فرم نشده و همچون روزهای اول زیبا به نظر می رسند. با آویزان کردن لباس های خود در یک رگال لباس به دوام و طول عمر آنها خواهید افزود.

    ۳. به سادگی قابل جابجایی هستند

    رگال های لباسی همچون کمدهای جاداری هستند که در هر نقطه از خانه قابل نصب بوده و به دلیل داشتن وزن سبک به سادگی قابل جابجایی می باشند.

    ۴. چند منظوره اند

    در بسیاری از رگال‌های لباس خانگی، جایی برای قرار دادن دیگر وسایل از جمله کیف، کفش، کلاه، کراوات و آینه در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب با خرید این وسیله با یک تیر چند نشان را هدف خواهید گرفت.

    ۵. به جذاب تر نشان دادن دکوراسیون خانه کمک می کنند

    با داشتن یک رگال لباس خانگی زیبا و هماهنگ با دکوراسیون داخلی، اتاق خواب یا سالن خود را زیباتر و همچون یک مزون جذاب به نمایش خواهید گذاشت. برخی از رگال های لباسی خانگی با داشتن شلف ها یا قفسه های زیبا، نقش یک دکور خاص را نیز برای شما بازی خواهند کرد.

    به کمک این فضاها می توانید اتاق خود را با قاب های عکس یا گلدان های کوچک و زیبا تزئین نمایید. این رگال ها به خانه هایی در سبک مدرن، جذابیتی خیره کننده می بخشند.

    نکات مهم در زمان خرید رگال لباس خانگی

    ۶. در طرح، رنگ و مدل متنوع هستند

    امروزه رگال لباس خانگی در رنگ، جنس، طرح، مدل و ابعاد بسیار متنوع است. این وسیله با هر دکوراسیون و چیدمانی قابل هماهنگ سازی می باشد. این امر دست خریداران را در انتخاب به خوبی باز گذاشته است.

    همچنین بخوانید: رگال لباس کودک : فراتر از یک وسیله کاربردی

    نکات مهم در زمان خرید رگال لباس خانگی

    تنوع زیاد رگال های لباسی، اغلب افراد را در زمان خرید، بر سر چند راهی قرار داده است. در ادامه نکاتی را یادآور خواهیم شد که به شما در داشتن خریدی آگاهانه تر یاری می رسانند.

    - ابعاد رگال لباس خانگی: پیش از آنکه اقدام به خرید رگال لباس کنید به ابعاد فضایی که قرار است این وسیله در آن جای گیرد، توجه ویژه داشته باشید. نکته بعدی تعداد لباسی می باشد که قرار است در این رگال قرار گیرد. رگال های بزرگتر و مستحکم، البسه و وسایل بیشتری را در خود جای خواهند داد.

    - جنس بدنه رگال: رگال لباس خانگی در جنس چوب، فلز، پلاستیک و ... عرضه می شود. انتخاب جنس به سلیقه خریدار، کارایی، محیط اطراف و دکوراسیون پیرامون رگال بستگی دارد. به عنوان مثال برای آویزان کردن لباس های زیاد و سنگین وزن، رگال های فلزی مناسب تر هستند. در محیط هایی با میزان رطوبت بالا، استفاده از رگال های چوبی چندان مناسب به نظر نمی رسد.

    - نوع کارایی: برای انتخاب مدل رگال لباس باید به انتظاری که از این وسیله دارید توجه کنید. برای خانه هایی که فاقد کمد هستند رگال های چند منظوره گزینه های مناسب تری می باشند. در فروشگاه ها و مزون های لباس معمولا رگال های ثابت کارایی بیشتری دارند.

    - قیمت رگال لباس خانگی: بودجه ای که برای خرید رگال لباس در نظر گرفته اید، نکته مهم بعدی در انتخاب گزینه مناسب است. قیمت رگال لباس خانگی متاثر از عواملی چون جنس بدنه، برند، مدل و ابعاد محصول متغیر خواهد بود.

    رگال خاص مرجع خرید رگال لباس خانگی

    شاید شما نیز قصد دارید به لباس های خود نظم بیشتری داده و یک رگال لباس خانگی را برای این منظور در نظر گرفته اید. اگر به دنبال فروشگاهی هستید که این رگال ها را در طرح های خاص، با قیمت به صرفه و در تنوع بالا عرضه دارد، با رگال خاص همراه شوید.

    دیدگاهتان را بنویسید
    نام
    ایمیل
    نظر