مجله آموزشی رگال خاص

تجربه‌ی حس شگفت‌انگیز خاص بودن !

راهنمای خرید رگال لباس آنلاین

آنچه در این مقاله میخوانید
    راهنمای خرید رگال لباس آنلاین

    راهنمای خرید رگال لباس آنلاین به کوشش رگال خاص پدید آمده تا راهنمای شما در خرید هرچه بهتر رگال باشد. صنعت مد از زمان ظهور تا به امروز با رشد استقبال همیشگی مواجه بوده است و هر ساله بر دوست داران و مشتاقان این حوزه افزوده میشود. از مهم ترین بخش های مد، صنعت گسترده پوشاک است که بخش اعضمی از این صنعت را تشکیل میدهد. در کنار رشد روز افزون صنعت مد، دیزاین داخلی فروشگاه ها نیز دگرگون گشت تا با رها کردن قالب قدیمی، سلامی نو به دنیای نوین کند. با فروشگاه رگال خاص همراه باشید.

     

    راهنمای خرید رگال لباس آنلاین

    رگال لباس چیست؟

    رگال لباس که خود کلمه ای انگلیسی می باشد رخت آویزیست پایه دار و یا چرخ دار در دو جنس چوب و فلز که باعث نزم دهی و جلوگیری از چروک شدن لباس ها میشود. برای استفاده از رگال لباس شما حتما باید از چوب لباسی بهره ببرید. رگال لباس هم در مغازه های فروش لباس کاربرد گسترده ای دارد و هم در منازل. چرا که این ابزار کاربردی باعث نظم دهی ویژه ای به لباس شده و از چروک شدن لباس ها جلوگیری به عمل می آورد. همچنین رگال لباس باعث میشود بتوانید حجم گسترده تری از لباس را در نقطه ای مشخص گرد هم آورید.

    انواع رگال لباس

    ساده ترین نوع رگال، رگال ثابت ایستاده به شمار میرود. این نوع رگال دو عدد پایه در اطراف دارد که توسط میله ای به هم متصل میشود. زمانی که امکان نصب رگال بر روی دیوار وجود نداشته باشد از این نوع رگال بهره میبریم که بیشتر در مانتو فروشی ها نمایان است

    رگال لباس ثابت چرخان نوع دیگری از انواع رگال است که با میله ای به زمین پیچ و یا با پایه ای بر روی زمین قرار میگیرد. این نوع رگال در اطراف میله هایی جهت آویزان کردن لباس دارد و چرخان بودن آن مهم ترین ویژگی آن است . به طوری که مشتری بدون تحرک و جابجایی میتواند میزان قابل توجهی لباس را مشاهده نماید.

    رگال دیواری ثابت همانطور که از نامش پیداست بر روی دیوار پیچ میشود و ارتفاع آن ثابت است. این بدین معناست که لباس های قابل نصب بر روی این رگال باید از لحاظ ارتفاع در لحظه نصب رگال بررسی شوند و ارتفاع لباس ها در آینده تغییری نکند. این رگال ها بیشتر برای جا هایی با کمبود فضا به کار میروند.

    رگال دیواری پایه دار نوع آخر مورد بررسی ما در راهنمای خرید رگال لباس آنلاین است که پرفروش ترین نوع رگال در ایران است چرا که بر روی دیوار پیچ شده و بدون دردسر قابلیت تغییر ارتفاع آن وجود دارد. قابلیت تغییر ارتفاع بدین صورت است که ابتدا پایه های رگال بر روی دیوار پیچ شده و سپس رگال بر روی آن به صورت ریلی قرار میگیرد.

    قابل ذکر است که رگال های معرفی شده دارای دو نوع چوبی و فلزی هستند.

     

    مزایای بهره گیری از رگال

    نصب اولیه رگال لباس به شدت ساده است و نیاز به دانشی ندارد تنها کارب که باید انجام دهید این است که رگال را بخرید و در محل مورد نظر خود قرار دهید و از آن استفاده کنید. قیمت رگال نیز نسبت به کمد بسیار مناسب تر است چرا که نیاز چندانی به چوب یا آهن در زمان ساخت ندارد. همچنین رگال قابلیت حمل راحتتری دارد. اگر از آن دسته افراد هستید که علاقه زیادی به تغییر دکوراسیون اتاق و فروشگاه خود دارید و یا مالک مغازه نیستید و حمل و نقل برای شما امری حیاطیست، رگال راه حلی هوشمندانه است.

    رگال نسبت به کمد و ... فضای کمتری نیاز دارد و بسیار سبک تر است همچنین ظرافت در طراحی رگال های نوین که در رگال خاص نیز به خوبی رعایت میشود، سبب شد تا رگال جلوه و زیبایی بیشتری را به ارمغان بیاورد. همچنین اگر فروشگاه دارید، رگال بهتر از هر چیز دیگری میتواند اجناس شما را به مشتری نمایش دهد.

    نکات مهم خرید رگال لباس

    شاید مهم ترین بخش راهنمای خرید رگال لباس آنلاین  این باشد. انتخاب نوع رگال از مهم ترین بخش های خرید رگال لباس است چرا که شما باید با توجه به محلی که قصد دارید رگال را قرار دهید تصمیم بگیرید که چه نوع رگالی مناسب شماست. تحمل وزن رگال نیز به شدت حائز اهمیت است که رابطه مستقیمی با جنس آن دارد. اگر قصد دارید هرچقدر که میخواهید لباس بر روی رگال خود بیاندازید و دوام آن برایتان مهم است حتما سراغ نمونه های فلزی رگال بروید. قیمت رگال نیز بین نمونه های فلزی و چوبی متفاوت است که در صورت انتخاب رگال های چوبی، با قیمت بالاتری مواجه خواهید شد.

    اندازه رگال نیز تا حد قابل توجهی دارای اهمیت است. اگر برای منزلتان رگال تهیه میکنید کافیست ابتدا محل نصب و سپس کمد لباس های خود را مورد بررسی قرار دهید تا دریابید که کمد باید در محل تحت اختیار شما جا شود و در عین حال بتواند کل لباس های شما را در خود جا دهد. سختی نصب رگال نیز درگزینه بعد قرار میگیرد که به طبع هر مقدار راحت تر و ساده تر نصب شود، رگال کاربردی تری به شمار می آید.

    رگال لباس را از کجا تهیه کنیم؟ 

    خرید رگال لباس را به دو صورت اینترنتی و حضوری میتوانید انجام دهید. خرید اینترنتی که امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده برتری و امکانات بهتری به نسبت خرید سنتی دارد چرا که هم در هزینه و هم در زمان شما صرفه جویی میکند. اما برخی از کیفیت اجناسی که به صورت آنلاین خریداری میکنند اطمینان ندارند. اما راه حل چیست؟ رگال خاص با استفاده از بهترین متریال ها این اطمینان را به شما خواهد داد که پس از تحویل رگال خود لبخند رضایت بر روی لب هایتان خواهد نشست.

    سخن پایانی

    رگال خاص امیدوار است تا با ارائه راهنمای خرید رگال لباس آنلاین توانسته باشد شما را به رگال دلخواه خود نزدیک کند. این مجموعه که از سال 1387 فعالیت خود را آغاز نموده همواره در تلاش بوده تا جدید ترین انواع رگال را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار دوست داران صنعت مد و پوشاک قرار دهد. شما میتوانید در صورت نیاز پس از مطالعه راهنمای خرید رگال لباس آنلاین با این مجموعه تماس بگیرید تا از نوع رگال مورد نیاز خود اطمینان حاصل کنید و با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید

    RECCOMEND
    سایر مقالات رگال خاص
    دیدگاهتان را بنویسید
    نام
    ایمیل
    نظر