مجله آموزشی رگال خاص

تجربه‌ی حس شگفت‌انگیز خاص بودن !

رگال دیواری فروشگاهی

آنچه در این مقاله میخوانید
    رگال دیواری فروشگاهی

    با معرفی انواع رگال دیواری فروشگاهی در خدمت شما هستیم. امروزه دیزاین و طراحی فروشگاه ها در رشد فروش و کسب و کار آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در واقع اگر به تازگی یک فروشگاه را راه اندازی کرده اید و می خواهید مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید پیشنهاد می کنیم به رگال دیواری فروشگاهی نیز فکر کنید. بسیاری از فروشگاه ها فضای کافی برای قرار دادن محصولات ندارند و متاسفانه حجم زیاد محصولات نیز باعث می شود فروشگاه شما شلوغ و بهم ریخته به نظر اید. همچنین قرار دادن رگال در وسط فروشگاهی که فضای کافی ندارد بسیار سخت می باشد. به همین منظور پیشنهاد ما استفاده از رگال دیواری فروشگاهی می باشد.

    در واقع می توان گفت رگال جزو ابزارهایی است که مدل های مختلفی از آن در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. رگال ها به نوعی طراحی می شوند که بتوانید از کوچکترین فضاهای ممکن نیز برای نمایش دادن محصولات خود از آن استفاده کنید. انواع مختلفی از رگال لباس در بازار وجود دارد که با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شود.

    اما مسئله مهم این است که رگالی که شما خریداری می کنید باید حداقل چندین سال مورد استفاده قرار بگیرد بنابراین باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. اگر قصد خرید رگال دیواری فروشگاهی به صورت اینترنتی را دارید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه رگال خاص سری بزنید و انواع مختلف رگال دیواری فروشگاهی را در آن مشاهده کنید.

    استفاده از رگال لباس در فروشگاه

    طراحی دکوراسیون فروشگاه قطعا مهم ترین مسئله ای است که پس از راه اندازی یک فروشگاه باید آن را در نظر داشته باشید. تحقیقات روانشناسی ثایت می کند افراد جذب فروشگاه هایی می شوند که دارای یک طراحی خاص و منحصر به فرد باشد. ظاهر زیبای فروشگاه شما تاثیر مستقیمی بر روی جذب مشتری دارد. همچنین نحوه چیدن محصولات در زمینه تنوع آن ها و قابلیت دسترسی بسیار مهم است. ورودی مغاطه قطعا بخش اصلی فروشگاه است و یک نگاه خریدار می تواند مجاب شود که وارد فروشگاه شود یا خیر و آیا خریدی انجام دهد یا خیر. این موضوع در رشد کسب و کار شما بسیار موثر است.

    در صورتی که در فروشگاه خود کمبود جا دارید می توانید به جای فضای زمین از فضای دیوار استفاده کنید. رگال دیواری فروشگاهی بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شما خواهد بود. به شما پیشنهاد می کنیم همین حالا به فروشگاه رگال خاص سری بزنید و انواع رگال دیواری فروشگاهی را مشاهده کنید. مهم ترین گزینه ای که می تواند مشتری را جذب کند تنوع رنگ می باشد. اگر این تنوع به اندازه کافی باشد می توانید آن را با رگال به نمایش بگذارید.

    کسب اطلاعات بیشتر: راهنمای خرید انواع رگال مغازه ارزان

    خرید رگال دیواری فروشگاهی

    حتما فروشگاه های مختلف و رگال لباس های مختلفی را مشاهده کرده اید. عموما فروشگاه ها از قفسه ها برای چیدن لباس ها بر روی هم استفاده می کنند و برای دیدن رنگ ها و طرح های مختلف مشتری ناچار است که کل فروشگاه را به بریزد. در این وضعیت قطعا رگال دیواری فروشگاهی می تواند به داد شما برسد. البته رگال ها انواع مختلفی دارد که با توجه به استفاده خود می توانید هریک از آن ها را برگرینید. رگال خاص دارای بیش از هزارن مدل رگال های مختلف است که حتما می توانید رگال لباس مد نظر خود را از میان ان ها انتخاب کنید. در نظر داشته باشید رگال لباس خاص خود را نیز می توانید سفارش دهید تا متناسب با سلیقه شما رگال لباس ساخته شود.

    انواع رگال لباس

    رگال های لباس با توجه به ساختار و نحوه استفاده شان به گونه های مختلفی تقسیم می شوند و قیمت آن ها نیز بسته به همین تنوع عمدتا متفاوت از هم است.

    رگال های گردان برای میانه فروشگاه می توانند ایده ای عالی باشند، البته بهتر است که به جنس و کیفیت ساخت رگال ها نیز توجه کنید، با توجه به این که امکان چرخش را دارند مشتری از هر زاویه می تواند لباس مد نظر خود را انتخاب کند در بخش زیرین مدل های گردان نیز امکان آویزان کردن لباس ها وجود دارد.

    بر اساس روانشناسی باید خاطر نشان شویم که در بیش از ۹۰ درصد مواقع مشتریان ابتدابه سمت راست فروشگاه شما می روند، درنتیجه می توانید از این رگال ها در این موقعیت استفاده کنید، محدودیتی نیز درباره استفاده از رگال ها برای انواع فروشگاه ها وجود ندارد.

    حتی دیده شده که این ابزار در یک فروشگاه ظرفیت و گنجایش را تا دو برابر افزایش داده است، قطعا مشتری دوست دارد وارد یک یک مسیر در فروشگاه شما شده و لباس ها را تماشا کند، نورپردازی نیز مهم خواهد بود. رگال ها در این شرایط یک نقش بی نظیر ایفا خواهند کرد، می توانید روی آن ها البسه را بچینید.

    کسب اطلاعات بیشتر: قیمت رگال لباس استیل

    جذب مشتری با رگال دیواری فروشگاهی

    رگال های فلزی چند طبقه مناسب فروشگاه هایی خواهند بود که نیاز به ظرفیت و گنجایش بالا در متراژ کم دارند، در واقع اگر سقف فروشگاه شما بلند است این می تواند یک گزینه فوق العاده باشد به هر حال رگال ها با قیمت های مختلف در بازار کشورمان موجود هستند.

    شما باید مطابق استفاده گزینه مناسب خودتان را انتخاب کنید. یکی از پرفروش ترین ها با بهترین قیمت رگال سه طرفه می باشد، رگال های سه طرفه به شما این امکان را می دهند تا در سه زاویه لباس ها را با هر حجم و اندازه ای آویزان کنید.

    برای مشتریان نیز برداشتن لباس از رگال ها آسان است. رگال ها سایز بندی نیز خواهند داشت، مدل های گردان چندطبقه هم گران تر هستند و هم جای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.

    مدل های دیوارکوب نیز همواره فضای کم تری اشغال می کنند و برای فروشگاه هایی که فضای زیادی دارند و در عوض دیوار های بلندی دارند گزینه ایده آل تری هستند. پس به شما پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید این نکات را به یاد داشته باشید.

    RECCOMEND
    سایر مقالات رگال خاص
    دیدگاهتان را بنویسید
    نام
    ایمیل
    نظر