مجله آموزشی رگال خاص

تجربه‌ی حس شگفت‌انگیز خاص بودن !

رگال لباس بزرگ

آنچه در این مقاله میخوانید
    رگال لباس بزرگ

    داشتن یک مدل رگال لباس بزرگ برای هر خانه ای ضروری می باشد. شاید تا چندین سال گذشته که متراز خانه ها بالا بود و هر اتاقی دارای کمد دیواری جداگانه بود نیازی به داشتن یک رگال لباس بزرگ نبود. اما این روزها خانه ها از متراژ بالایی برخوردار نیستند در نتیجه یک کمد دیواری کوچک نمی تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. در عین حال بخش عظیمی از لباس های شما جایی نخواهند داشت و دیگر فضایی برای قرار دادن لباس ندارید.

    فضایی که ایجاد می شود یک اتاق شلوغ همراه با انبوهی از لباس های چروک می باشد. رگال لباس بزرگ پیش از این تنها برای فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گرفت اما رگال خاص برای حل مشکلات شما عزیزان در منزل نیز چاره ای اندیشیده است. مطمئنا رگال لباس هایی که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند برای منازل مناسب نمی باشند. در نتیجه بهترین راه حل استفاده از رگال لباس های جدید است.

    علاوه بر لزوم حضور رگال لباس بزرگ در منزل این مورد را نیز باید در نظر داشته باشید که امروزه دکوراسیون منزل و اتاق خواب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اکثر بانوان به دنبال بهترین مد و دکوراسیون می باشند. این روزها ار رگال لباس به عنوان یک بخش از دکوراسیون منزل استفاده می کنند چرا که رگال هایی که در رگال خاص تولید و عرضه می گردد علاوه بر کاربردی بودن آن دارای زیبایی ظاهری بسیار زیادی می باشد.

    رگال لباس بزرگ

    اتاق خواب های کوچک در خانه های اموزی اکثرا فاقد کمد دیواری هستند و فضایی نیز برای ایجاد کمد دیواری نیستند. علاوه بر این بسیاری از افراد هر ساله مکان زندگی خود را تعویض می کنند و ایجاد هر ساله یک کمد دیواری هزینه بر می باشد. برای حل این مشکل بهترین راه حل استفاده از رگال لباس بزرگ است که در صورت جابجایی نیز بتوانید آن را با خود ببرید. رگال لباس دارای انواع مختلف کوچک و بزرگ می باشد. که مطابق با مکانی که برای قرار دادن آن در نظر گرفته اید می توانید یکی از انواع رگال لباس های مدرن را انتخاب کنید. در ادامه می خواهیم شما را با انواع رگال لباس اشنا کنیم. با ما همراه باشید.

    کسب اطلاعات بیشتر: مرکز رگال لباس در تهران

    انواع رگال لباس

    اگر نگاهی به پیشینه رگال لباس بیندازید متوجه می شوید که پیش از این رگال ها دارای تنوع نبودند و عموما تنها برای فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گرفتند اما این روزها رگال لباس دارای کاربرد خانگی نیز می باشد و بسیار مورد توجه طرفداران مد نیز قرار گرفته است. در این بخش می خواهیم شما را با انواع رگال لباس بزرگ و کوچک آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

    رگال ثابت

    رگال ثابت ساده ترین نوع رگال به شمار می آید و به واسطه 2 پایه در اطراف بر روی زمین قرار میگیرد. این رگال جزو رگال لباس بزرگ محسوب می شود. این دو پایه یه واسطه میله ای از بالا به یک دیگر متصل میشوند که این خود تشکیل دهنده رگال است.

    البته اینگونه رگال ها در فروشگاه های قدیمی بیشتر به چشم میخورند و امروزه شامل تغییراتی نیز شده اند تا جلوه ای بهتر را به محیط هدیه دهند که مدل زیباتر آن را می توانید در رگال خاص مشاهده کنید.. رگال های ثابت ایستاده یکی از بهترین نوع رگال برای مصارف فروشگاهی و البته خانگی به شمار میروند و زمانی به بهره گیری از آنها نیاز خواهید داشت که فضایی برای نصب رگال بر روی دیوار در اختیار ندارید.

    رگال گردان

    رگال گردان نیز همانند رگال های ثابت و ایستاده بر روی زمین قرار میگیرد. این رگال را قطعا در فروشگاه های مختلف مشاهده نموده اید و کاربرد زیادی برای منازل ندارند چرا که علاوه بر اینکه جزو رگال لباس بزرگ می باشند، فضای زیادی را نیز اشغال می کنند.

    رگال گردان یکی از رگال های محبوب برای استفاده در فروشگاه ها به حساب می آید چرا که علاوه بر قرار گیری مقدار زیادی لباس بر روی آن، میتواند بدون آنکه مشتری نیاز به جابجایی داشته باشد میزان قابل توجهی لباس به او عرضه کند. علاوه بر آن، رگال های گردان برای مکان هایی که فضای کمی در اختیار دارید گزینه های مناسبی به شمار می آیند و میتوانند میزان زیادی لباس را بدون ایجاد آسیب، در فضای اندکی جمع آوری کنند.

    کسب اطلاعات بیشتر: راهنمای خرید انواع رگال مغازه ارزان

    رگال دیواری

    برای فروشگاه ها یکی از ایده آل ترین انواع رگال به شمار میرود چرا که وجود تنوع اجناس و لباس های بیشتر، احتمال خرید لباس را افزایش میدهد. مهم نیست فروشگاه شما کوچک است یا بزرگ، استفاده از یک رگال دیواری میتواند فضا را برای قرار دادن رکال های بیشتر و یا تردد مشتری بهینه نماید. رگال های دیواری تقریبا بر روی هر سطحی قابل نصب اند. اما ارتفاع لباس هایی که بر روی آن قرار داده خواهند شد باید در نظر گرفته شود. از طرفی این رگالها ظرفیت کمتری نسبت به رگال های ثابت خانگی و یا فروشگاهی دارند.

    نکات مهم در خرید رگال لباس بزرگ

    اولین و مهم ترین موضوع به هنگام خرید یک رگال لباس بزرگ این است که در ابتدا محل قرارگیری رگال را مشخص کنید تا ابعاد حدودی رگال را داشته باشد. سپس می توانید از میان انبوه رگال لباس بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

    برای آنکه بتوانید رگال مناسب را انتخاب کنید بهتر است با یک کارشناس مشورت نمایید که پیشنهاد من به شما مجموعه با تجربه رگال خاص میباشد. این مجموعه با در نظر گرفتن محیط فروشگاه و همچنین بودجه، اقدام به تجهیز و ارائه رگال هایی با کیفیت و البته مطابق با تغییرات روز رگال های خارجی مینماید. اگر قصد دارید یک دکوراسیون بی نظیر را تجربه کنید بهتر است فروشگاه خود را به رگال خاص بسپارید.

    RECCOMEND
    سایر مقالات رگال خاص
    دیدگاهتان را بنویسید
    نام
    ایمیل
    نظر