مجله آموزشی رگال خاص

تجربه‌ی حس شگفت‌انگیز خاص بودن !

رگال لباس دیواری

آنچه در این مقاله میخوانید
    رگال لباس دیواری

    با معرفی و خرید رگال لباس دیواری در خدمت شما هستیم. فروشگاه رگال خاص یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه طراحی و تولید رگال لباس می باشد که توانسته بخش عظیمی از نیازهای جامعه را در این زمینه پاسخ دهد. در این مقاله می خواهیم نوع دیگری از رگال لباس را که در این فروشگاه عرضه می گردد برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید.

    رگال لباس در انواع مختلفی تولید می شود که رگال لباس دیواری یکی از آن هاست. این وسیله به شما کمک می کند لباس های خود را تمیز، مرتب و اتو کشیده نگاه دارید. بدین طریق به راحتی می توانید لباس مورد نظر خود را پیدا کنید. اما در نظر داشته باشید هنگام آویزان کردن لباس، لباس با قد رگال تناسب داشته باشد که از قسمت پایین لباس جمع نشود.

    این روزها تمامی بوتیک ها و لباس فروشی ها تلاش می کنند از رگال های جدید استفاده کنند که سبب جذب مشتری می شود. در این زمینه رگال خاص می تواند برای شما پیشنهادهای ویژه ای داشته باشد. می توانید مدل های جدیدی از رگال را انتخاب کنید و در فروشگاه خود بچینید تا مشتری هنگام ورود جذب دکوراسیون شما شود.

    رگال لباس دیواری

    یکی از انواع رگال هایی که در فروشگاه رگال خاص به فروش می رسد، رگال لباس دیواری می باشد. این نوع رگال ها عموما به دیوار متصل می شوند و به راحتی می توانید با یک پیچ و مهره آن را به دیوار فیکس کنید. مزیت ویژه رگال لباس دیواری این است که در صورت جابجایی و یا اسباب کشی می توانید رگال را باز کرده و در محل جدید نصب کنید. رگال لباس دیواری دارای گیره هایی است که می توانید لباس های خود را از روی آن ها با فاصله آویزان کنید. در نظر داشته باشید این نوع رگال ها حجم زیادی از لباس را نمی توانند تحمل کنند. رگال لباس دیواری عموما فلزی است و در رنگ های مختلفی توسط رگال خاص عرضه می شود.

    کسب اطلاعات بیشتر: انواع مدل رگال لباس

    انواع رگال لباس

    • رگال لباس دیواری
    • رگال لباس سقفی
    • رگال لباس ایستاده

    هر یک از این رگال ها با توجه به نیاز شما مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا ممکن است طراحی و دیزاین اتاق خواب و یا فروشگاه شما به گونه ای باشد که رگال سقفی را به رگال های دیواری و یا ایستاده ترجیح دهید. این مورد وابسته به دکوراسیون شما دارد و همچنین فضایی که برای این کار در اختیار دارید.

    نکات استفاده از رگال خانگی

    1. اول اینکه باید دقت کنید هیچوقت از آویز‌های غیر یکدست استفاده نکنید و هرگز چیدمان شلوغ و شلخته‌ای‌ نداشته باشید. به هر حال همه چیز عیان است و این شما را مجبور به نظم می‌کند. در غیر اینصورت خیلی زود از شلختگی فضا دلزده می‌شوید
    2. در هنگام انتخاب رگال دقت کنید که رنگ استیل و چوب یا سنگ به کار رفته در آن با سایر وسایل اتاق هماهنگ باشند. مثلا اگر در طراحی سرویس خواب‌تان از استیل سیلور یا طلایی استفاده شده، بهتر است که رگال لباس را نیز با استیل سیلور یا طلایی انتخاب کنید. رگال‌هایی که مشکی هستند از پروفیل آهن و رنگ کوره‌ای (استاتیک) مشکی ساخته شده‌اند که احتمالا آن‌ها را در دیزاین سرویس خواب‌های مدرن نیز زیاد دیده‌اید
    3. همانطور قبلا هم اشاره کردیم این رگال‌ها در فرم‌ها و به شکل‌های مختلفی وجود دارند. بهتر است که به جز حجم لباس، به فرم و اندازه اتاق نیز توجه کنید. در واقع بهتر است که از قبل جای مشخصی را برای این وسیله در نظر بگیرید تا مجبور نشوید آن را در هرجایی قرار دهید.

    کسب اطلاعات بیشتر: رگال لباس و دکوراسیون منزل

    قیمت رگال لباس دیواری

    در مورد قیمت رگال لباس دیواری و دیگر رگال ها چندین نکته وجود دارد که بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار است. مثلا اینکه جنس بدنه را آهنی انتخاب کنید و یا استیل قیمت ها تفاوت دارد. در طراحی رگال مورد نظرتان از چوب استفاده شده و یا سنگ؟ یا اینکه رگال های ایستاده تک لاین می خواهید و یا دو لاین؟ برای اطلاع از قیمت رگال لباس می توانید به فروشگاه رگال خاص سری بزنید و تمامی قیمت ها را به صورت یکجا مشاهده کنید.

    کلام آخر

    آیا شما قبلا استفاده از رگال لباس خانگی در دکوراسیون منزل را تجربه کرده‌اید؟ در این مقاله سعی کردیم تا به طور خلاصه و مفید درباره انواع مدل‌های رگال لباس، حدود قیمت‌ها و همچنین کاربردها و چالش‌های دکوراسیونی استفاده از آن‌ها در خانه حرف بزنیم. ما فکر می‌کنیم که رگال‌های جدید با طراحی‌های مدرن و منحصر به فردشان می‌توانند نقش یک عنصر دکوراتیو و کاربردی را به طور همزمان داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم که اگر هنوز نمونه‌کارهای رگال خاص را ندید، حتما به پیج آن‌ها سر بزنید و از طراحی رگال لباس خانگی نمونه کارهای بیشتری ببینید.

    RECCOMEND
    سایر مقالات رگال خاص
    دیدگاهتان را بنویسید
    نام
    ایمیل
    نظر