مجله آموزشی رگال خاص

تجربه‌ی حس شگفت‌انگیز خاص بودن !

رگال لباس فانتزی

آنچه در این مقاله میخوانید
    رگال لباس فانتزی

    به طور کلی می توان گفت رگال لباس فانتزی ابزاری برای نظم دادن به البسه، کیف و کفش می باشد که در جنس ها و طرح های متنوعی در حال تولید اس. رگال لباس فانتزی می تواند از جنس چوب، فلز، پلاستیک و ... باشد. اما یکی از نکات این است که پیش از این رگال لباس تنها در فروشگاه ها به چشم می خورد و تنوع زیادی نداشت. تمامی رگال ها در فروشگاه ها به یک شکل بودند. اما امروزه شاهد انواع مختلف رگال لباس فانتزی هستیم و پای رگال به منازل نیز باز شده است. از رگال لباس فانتزی می توانید برای آویزان کردن لباس های خود استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که لباس ها چروک نمی شوند و از عمر آن ها کاسته نمی شود.

     

    رگال لباس فانتزی

    حتما رگال های قدیمی را می شناسید. رگال هایی مانند رگال چرخان و یا رگال دیواری که به وفور در انواع فروشگاه ها به چشم می خورد. اما این رگال ها برای استفاده در منزل اصلا مناسب نیستند. چرا که فضای بسیار زیادی را اشغال می کنند و در دکوراسیون منزل نقش منفی دارند. به همین سبب رگال خاص در راستای ایجاد دکوراسیون جدید برای منازل، اقدام به تولید رگال های جدید کرده است. رگال هایی که می توانند به بخش از دکوراسیون شما تبدیل شوند و به راحتی می توانید لباس و دیگر لوازم خود را سازماندهی کنید.

    در این بخش می خواهید انواع رگال لباس فانتزی را به طور مختصر برای شما بیان کنیم. توجه داشته باشید تمامی رگال ها دارای ابعاد مختلف هستند و شما عزیزان می توانید با توجه بع ابعاد و محل مورد نظر رگال خود را انتخاب کنید. برای دیدن انواع رگال لباس فانتزی می توانید به فروشگاه رگال خاص مراجعه کنید.

    انواع رگال لباس فانتزی

    • رگال مدرن مدل z201

    جدیدترین رگال لباس فانتزی رگال مدرن می باشد که زیبایی منحصر به فرد آن باعث شده است طرفداران بسیار زیادی را جلب کند. این رگال همانند یک قفس می باشد که در رنگ های مختلفی عرضه می گردد. شما عزیزان با توجه به رنگ دکوراسیون خود می توانید از هر یک از رنگ های این رگال لباس فانتزی خریداری کنید. رگال مدرن در رنگ های سفید، سیلور براق، طلایی و مشکی عرضه می گردد.

    • رگال دولاین

    این نوع رگال لباس فانتزی برای منازلی مناسب است که نمی خواهند فضای زیادی را به رگال اختصاص دهند و در عین حال حجم زیادی از لباس دارند. در این حالت می توانید از رگال دو لاین استفاده کنید که فضای کمی را در بر می گیرد و در عین حال حجم زیادی از لباس می توانید به آن آویزان کنید. رگال دولاین دارای دو میله ی مجزا برای آویز کردن لباس میباشد. استفاده از پروفیل با مقطع مستطیلی چهره ای مدرن و جذاب به این محصول داده و اختلاف ارتفاع دو میله، علاوه بر زیبایی و امکان تفکیک لباسها ، دسترسی آسان به هر دو لاین را فراهم میکند. طراحی ساده و به روز این محصول باعث شده که با اشغال کمترین فضا ، بیشترین حجم از لباسها را ساماندهی کند.

    کسب اطلاعات بیشتر:

    رگال خانگی یکی از پرفروش ترین رگال لباس فانتزی است که به دلیل سادگی دارای طرفدار می باشد. این رگال دارای دو فضا برای آویزان کردن لباس می باشد و در عین حال می توانید از فضای پایینی آن برای قرار دادن کیف و کفش استفاده کنید. از این رگال می توان برای دکوراسیون منزل نیز استفاده کرد. رگال خانگی فلزی می باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد.

    رگال لباس فانتزی نیز یکی از انواع رگال لباس است که جزو جدیدترین رگال ها می باشد. این رگال دارای یک فضا برای آویزان کردن لباس و دو فضای جداگانه برای قرار دادن کیف و کفش است. از این رگال می توانید در ورودی خانه نیز استفاده کنید و لباس های بیرون خود را بر روی آن آویزان کنید. این رگال ضمن استفاده از مرغوبترین نوع مواد، با ظرافتی مثال زدنی تولید شده تا محصولی بسیار با دوام و با کیفیت به شما عزیزان ارائه شود. طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد، در کنار کارایی فوق العاده باعث شده که این محصول بسیار پر طرفدار باشد.

    یکی از محبوب ترین رگال ها از میان رگال لباس فانتزی می توان به رگال اینه دار اشاره کرد که به دلیل داشتن یک آینه قدی فروش زیادی داشته است. اگر فضای کافی برای قرار دادن آینه قدی ندارید می توانید این رگال را سفارش دهید و با یک تیر دو نشان بزنید. این رگال فلزی می باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد.

    چطور یک رگال لباس خوب بخریم؟

    در انتخاب رگال لباس ابتدا نیاز خود را مشخص کنید که این رگال را برای مغازه، سالن خیاطی یا اتاق خواب خود می‌خواهید، سپس بر این اساس مشخص کنید که یک رگال با چه ابعادی این نیاز شما را برطرف می‌کند.

    در زمستان حتما مجبور می‌شوید چندین کت و پالتوی ضخیم که وزن بیشتری دارند از رگال خود آویزان کنید پس فراموش نکنید که استحکام و مقاومت بالا چوب یا فلز به کار برده شده در رگال بسیار مهم است. همچنین رگال شما باید تحمل وزن خوبی داشته باشد.

    داشتن قفسه‌های نگهدارنده کیف و کفش از مزیت‌های خوب و کاربردی یک رگال محسوب می‌شود که در صورت صرف هزینه بد نیست این نکته هم در نظر داشته باشید.

    RECCOMEND
    سایر مقالات رگال خاص
    دیدگاهتان را بنویسید
    نام
    ایمیل
    نظر