مجله آموزشی رگال خاص

تجربه‌ی حس شگفت‌انگیز خاص بودن !

رگال لباس و کاربردهای آن

آنچه در این مقاله میخوانید
    رگال لباس و کاربردهای آن

    با رگال لباس و کاربردهای آن در خدمتش ما هستیم. رگال لباس ابزاری برای نظم دادن به البسه و کیف و کفش است که می توانند در جنس های مختلفی چون فلزی، چوبی، پلاستیکی، استیل و ... طراحی و تولید می شوند. شاید در نگاه اول رگال لباس وسیله مهمی به نظر نیاید ولی شی ساده نقش بسیار بزرگی در نظم دهی به پوشاک ایفا می کند. رگال در ابتدا با عنوان ابزاری برای اویزان کردن لباس روی کار آمد که موجب می شود به لباس ها آسیبی وارد نشود و البسه طول عمر بیشتری داشته باشد.

     

    رگال لباس و کاربردهای آن

    یکی از بزرگترین مصارف رگال لباس در فروشگاه ها می باشد. اکثر بوتیک های زنانه و مردانه یا بچگانه با نصب رگال لباس درون فروشگاه خود، محصولات خود را به نمایش می گذارند. برخی رگال های فروشگاهی را می توان به دیوار نصب کرد و هم به صورت ایستاده داخل فروشگاه قرار داد که زیبایی و جذابیت خاصی را به دکوراسیون داخلی فروشگاه می دهد.

    از دیگر کاربردهای رگال لباس می توان به استفاده از آن ها در منازل اشاره کرد. تا چندین سال پیش رگال لباس در منازل جایی نداشت و افراد برای آویزان کردن لباس از کمد استفاده می کردند. اما این روزها رگال لباس به عنوان بخشی از دکوراسیون استفاده می شود. قرار دادن البسه بنا به شرایط فصلی می توان موجب روح بخشیدن به فضای منزل مسکونی شما می شود.

    لازم به ذکر است که رگال دارای انواع مختلفی می‌باشد و توسط تولید کنندگان حرفه‌ای و کارآزموده داخلی نیز طراحی و تولید می‌شود. برای آنکه یک خرید رضایت‌بخش را تجربه کنید، می‌بایست با انواع رگال آشنا شوید تا با بهترین انتخاب رگال مناسب نیاز خود را خریداری نمائید. برخی از انواع پر طرفدار رگال در ادامه معرفی خواهند شد.

    همچنین رگال لباس می تواند برای مزون ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به اینکه دکوراسیون در مزون ها بسیار مورد توجه است، می توان از رگال های لباس برای دکوراسیون مزون خود استفاده کنید. برای مزون ها نیز در فروشگاه رگال خاص مدل های متنوعی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

     

    تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان فروشگاهی

    رگال لباس نقشی اساسی در چیدمان فروشگاه دارد. در واقع پیش از مرغوبیت و جذابیت لباس، چیدمان فروشگاه اهمیت دارد. چرا که در نگاه نخست برای مشتری جذبه ایجاد می کند. در حال حاضر همه ی مزون ها و بوتیک ها برای جلوه دادن به فروشگاه خود و جذب مشتری بیشتر تلاش می کنند از جدیدترین رگال های لباس استفاده کنند.

    اما تنها هدف استفاده از رگال لباس خوب جلوه دادن لباس ها برای مشتریان نیست، رگال لباس وظیفه نظم بخشی را هم دارد. لذا در چیدمان تنوع لباس ها از رگال استفاده میکنیم. به عنوان مثال رگالی برای تنوع لباس های خانگی، رگالی برای لباس های مجلسی و رگالی برای لباس های اسپرت. این نوع دسته بندی بر اساس تنوع لباس هر فروشگاه یا مزون انجام میشود. حتی مشاهده شده که رگالی برای حراج های فصلی و …تعبیه میگردد که خود نقش به سزایی در افزایش فروش یک فروشگاه دارد.

     

    تاثیر استفاده از رگال لباس و در کوراسیون منزل

    رگال لباس همانقدر که در چیدمان فروشگاه مهم است، باعث زیبایی چیدمان خانه نیز می شود. چون علاوه بر مدیریت فضای منزل به زود پیدا شدن لباس ها و چروک نشدن ان نیز کمک می کند.

    حتی اگر لباسی را شسته باشید با استفاده از رگال میتوانید آن را آویزان کنید و منتظر بمانید تا خشک شود. هم اکنون رگال های خانگی در تنوع و اشکال زیبایی طراحی میشوند و نقش مهمی در زیباتر جلوه دادن فضای خانه دارد و به نوعی محصولی دکوراتیو محسوب میگردد.

    هنگام انتخاب رگال لباس خانگی پیشنهاد میکنیم رگالی را انتخاب کنید، که قفسه های جانبی و یا حتی آینه به منظور استفاده بهینه از فضا داشته باشد. بدین صورت لوازم مورد نیاز در کنار لباس ها قرار میگیرد و هنگام پوشیدن لباس امکان مشاهده خود در آینه را هم دارید. بدین صورت بخش مهمی از نیازهای لباس پوشیدن در یک رگال و در طراحی خاص و شیک در اختیار شما قرار میگیرد بدون اینکه فضای زیادی اشغال شده باشد.

     

    تاثیر استفاده از رگال لباس در مزون ها

    رگال لباس در خیاطی ها هم کاربرد دارند. هدف از استفاده از رگال لباس در یک مزون خیاطی بیش از تاثیرگذاری بر مشتریان، نظم بخشی لباس ها و همچنین توجه بر حفظ سلامت لباس ها میباشد. یک مزون باید لباس دوخته شده را در نهایت دقت نگهداری کند تا به دست صاحب اصلی اش برساند بر این اساس استفاده از رگالی استاندارد اهمیت به سزایی دارد. هنگام انتخاب رگال لباس ویژه خیاطی یا مزون ها پیشنهاد میکنیم رگالی انتخاب کنید که در طبقات پایین جایی جهت نگهداری پارچه و دیگر ملزومات خیاطی تعبیه شده باشد.

     

    پرطرفدارترین انواع رگال

    رگال های دکوراتیو دارای تنوع و کاربردهای بسیاری است و به همین جهت در انواع مختلفی ارائه می شود. برخی از مدرن ترین و زیباترین رگال ها به شرح زیر می باشد.

    رگال دو طبقه

    رگال هایی که این روزها در فروشگاه ها به وفور به چشم می خورد. این رگال ها با زمینه مستطیلی دارای دو فضای مجزا برای آویزان کردن لباس هستند و دکوراسیون زیبایی را رقم می زنند. استفاده از این رگال در منازل هم توصیه می شود چرا که فضای زیادی برای قرار دادن لباس دارند.

    رگال تک لاین

    رگال های تک لاین دارای مدل های بسیار زیادی هستند و دلیل اینکه بسیار پرفروش هستند استفاده هندسه های بسیار زیبا برای طراحی و تولید آن هاست. همچنین رگال های تک لاین فضای زیادی را اشغال نمی کنند و به راحتی می توانید در اتاق خواب خود و یا حتی شرکت از آن استفاده کنید. این نوع رگال ها جنبه ی دکوراسیون نیز دارند و در رنگ های متنوعی تولید می شوند. برای مشاهده مدل های آن می توانید به فروشگاه رگال خاص مراجعه کنید.

    رگال خانگی

    رگال های خانگی همانطور که از نامشان پیداست برای مصارف خانگی تهیه و تولید شده اند به همین دلیل علاوه بر اینکه فضایی برای آویزان کردن لباس دارند، فضایی را برای قرار دادن کیف و کفش و یا حتی دکوری اختصاص داده اند. این نوع رگال نیز مدل ها و ابعاد متفاوتی دارد که می توانید در رگال خاص آن ها را مشاهده کنید.

    رگال لباس کشودار

    یکی از پرفروش ترین رگال ها برای منازل، رگال لباس کشودار می باشد که زیبایی بسیار خیره کننده ای دارد. این نوع رگال لباس دارای کشو نیز می باشد. در میان رگال هایی که توسط رگال خاص تهیه و تولید می شود برخی از آن ها دارای سه کشو و برخی بیشتر از سه کشو است که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را برگزینید.

    RECCOMEND
    سایر مقالات رگال خاص
    دیدگاهتان را بنویسید
    نام
    ایمیل
    نظر